De meest gelezen stress- en burn-outblogs van 2022

door | jan 2, 2023 | BoFit Burn-out Blog

Zoals ieder jaar zetten we in januari de best gelezen blogs van het afgelopen jaar op een rijtje. Zo heb jij in één overzicht wat je nog kunt lezen om helemaal bij te zijn op het gebied van burn-out en stress.

 

Alle medewerkers van BoFit wenst je bij deze een gelukkig nieuwjaar! Blijf gezond, en blijf ons volgen. Want ook in 2023 geven we je weer praktische tips, waardevolle blogs en podcasts, en publiceren we de nieuwste ontwikkelingen en onderzoeken op het gebied van stress en burn-out.

 

vrouw vitaal aan het werk

Top 5 meest gelezen stress- en burn-outblogs van 2022

  1. Wat te doen als je partner een burn-out heeft?
  2. Dit zijn de verschillen en overeenkomsten tussen somberheid, depressie en burn-out
  3. Stress: hoe ga je om met energievreters op je werk?
  4. Burn-out geraakt door je baas? Waarom leidinggevenden pesten
  5. 40 oorzaken van een burn-out. Herken jij ze?

En onze evergreens

  1. 73 symptomen van een burn-out. Herken jij ze?
  2. 29 meest voorkomende symptomen en signalen van stress
  3. Hoe stop ik hyperventilatie?

 

 

Nieuwsbrief: De Burn-out Update

 Wekelijks burn-outnieuws in je postvakje!

Hoe leef je een gezond leven zonder stress- en burn-outklachten? Met blogs, nieuws, podcasts en burn-outverhalen uit de praktijk! Lees en leer hoe je met stress, werkdruk, fysieke en psychische klachten om moet gaan om het optimale uit jezelf te halen. Iedere maandag krijg je de Burn-out Update in je postvakje om jou helemaal op de hoogte te houden. Daar word je dus alleen maar beter van.

Q

logo Bofit burn-out specialist van Nederland

Ja, ik wil ook de BoFit Burn-out Update ontvangen!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer burn-out blogs:

Zo werkt bewegen voor je burn-out

Zo helpt bewegen bij je burn-outherstel

Bewegen is goed voor je. Dat weet iedereen. Maar is bewegen ook goed tijdens je burn-out? Het antwoord is volmondig: ja! Alleen is het niet de bedoeling dat je vier keer per week op de sportschool te vinden bent. Gedoseerd te werk gaan is het advies.  ...

vrouw met informatiestress

8 eenvoudige tips om met informatiestress om te gaan

Onze telefoon staat continu aan, we twitteren, facebooken en instagrammen er op los, ’s avonds kijken we televisie en op ons werk blijft de e-mail maar binnen stromen. De hele dag ontvang je informatie, of je hiervan bewust bent of niet. En dat wordt de komende...